Referenties voor Sailingevents Muiden

Pagina 3

Laat na afloop van uw bedrijfsevenement of groepsuitje ook een reactie achter.

Hieronder kunt u lezen wat de ervaringen zijn van klanten van Sailingevents.

Klik hier om zelf een verhaal te schrijven over uw ervaringen met Sailingevents.

Bedrijfsuitje met 15 personen - In weer en wind het IJsselmeer op

12 September 2008 zijn we voor ons jaarlijkse bedrijfsuitje met 2 schepen het IJsselmeer op gevaren. Toen we weg vaarden vanuit Muiden was het nog droog, maar zodra we op het meer aankwamen begon het te regen. Gedurende de hele tocht was het verschikkelijk slecht weer. Maar dat heeft het zeilen op zich niet verpest. De ervaring was ontzettend spectaculair en hadden door het slechte weer een stevig windje, waardoor het een spannende race werd. De lunch van Fort-H was prima en hebben na afloop nog gegeten in een leuk restaurantje in Muiden. Kortom, ons uitje was geslaagd!

Rousch Finance - Legal, 12 september 2008

Tweedaags bedrijfsuitje met 5 personen - meerdaagse zeiltocht

Het was weer zover, ons jaarlijks bedrijfsuitje. Wat gaan we doen? We waren het erover eens dat we vorig jaar wel een heel gezellige dag hadden op de boot van Gerard Witvoet. Moesten we dit jaar maar weer doen! Ditmaal zonder partners, en in plaats van één dag twee dagen! Zo gezegd zo gedaan.

Op de morgen van vertrek was het noodweer. Regen en onweer. Dat eerste is geen punt, dat laatste wel. Dus waren we 'genoodzaakt' wat tijd te overbruggen door te lunchen bij Ford H. Dat bleek achteraf niet erg. Toen we klaar waren konden we direct de boot op, het regende niet meer. Ben de Ruyter, die voor deze twee dagen onze schipper was en Bastiaan, Ben's hulp en toeverlaat, hadden de boot gereed gemaakt voor vertrek. Er werd ons wel geadviseerd de zeilpakken aan te trekken, dat achteraf geen overbodige luxe bleek te zijn.

Ons einddoel voor die dag Hoorn. Niemand op het IJsselmeer te bekennen, alleen wij stervelingen. De reden? Omdat er wederom slecht weer op komst was. Men wist wel beter… Maar dat deerde ons niet en Ben ook niet. Dat stelde ons gerust. Met windkracht 6 en heel veel regen en hoge golven heeft de boot en wij Hoorn in goede staat bereikt. Ondanks deze wel heel pittige wind en regen en golven heeft Henk toch geruime tijd aan het stuurwiel gehangen. Zeilen, zijn lust in zijn leven….

In Hoorn aangekomen was het weer behoorlijk opgeknapt. Hebben in de haven aangelegd en als ontlading direct de prosecco opengetrokken. Dat smaakte na zo’n barre tocht goed!

De volgende dag totaal ander weer. Zon en gelukkig ook veel wind. Dit was wel even wat anders dan de dag ervoor. Ik bofte, niemand wilde sturen en ik wilde niet anders. We zijn vanuit Hoorn vertrokken rond een uur of 12:00, om vervolgens koers te zetten naar Volendam alwaar de lunch werd genuttigd. Een aanrader; gezellige haven en goed eten! Vervolgens doorkoersen naar Muiden. De dag kon niet stuk, het ultime zeilweer.

Alle ingrediënten voor een goed zeilweekend zaten er in. Storm, regen, wind, zon, gezellige borrelen en….. je kan heel veel van zeilen leren als je dat wilt!

Met nog veel dank aan Gerard Witvoet voor het ter beschikking stellen van zijn boot en Ben de Ruyter voor de behouden vaart en geduld en Bastiaan voor al zijn hulp en goede zorgen! Wat ons betreft…… volgend jaar weer!

Corporate Services B.V., 8 augustus 2008

Bedrijfsuitje met 13 personen - Racen op het IJsselmeer langs het Muiderslot en Pampus

Full Orbit is een ICT consultancy bedrijf. Wij hebben regelmatig bedrijfsuitjes om de binding binnen het bedrijf op een hoog niveau te houden omdat consultants elkaar anders te weinig zien. Bij een bedrijfsuitje zijn we dus altijd op zoek naar iets dat een diverse groep mensen aanspreekt en waar mensen elkaar ook wel kunnen spreken. Sailing Events werd aangeraden door een vergelijkbaar bedrijf. Het werd een top dag. Het begon al in de haven van het mooie Muiderberg. Met een lekker zonnetje de sluis door langs het Muiderslot, het IJsselmeer op richting Pampus.

Daar bleek al snel dat de groep bestond uit mensen die best wel eens aan het roer van zo'n racer wilden staan en uit mensen die de liever genoten van het werk dat anderen aan het verzetten waren. Onze kapitein, Gerard Witvoet, was met veel humor in staat sommigen te bewegen tot eenvoudige zaken als het bemannen van de zeilen. De boot is geweldig. Zelfs mensen die hadden aangegeven dat ze wat minder comfortabel op een zeilboot waren genoten van de snelheid en de kracht.

Bij aankomst in de haven nog een borrel op de boot en dan later 50 meter verderop neergestreken op het terras van Fort H. Hier hebben we een geweldig afsluitend diner gehad. Dat iedereen het naar zijn zin had bleek wel uit het feit dat niemand wegging totdat de keuken sloot. Gerard, het was helemaal top. En we komen nog een keer langs met onze klanten.

Full Orbit, 23 juli 2008

Relatiedag voor 50 personen

Onze relatiedag hadden wij dit jaar georganiseerd bij Active Sailing Events Muiden. Met 50 relaties het Ijsselmeer op. We hadden prachtig weer een pittig briesje en goed gezelschap. De organisatie was fantastisch en onze relaties genoten in volle teugen. Wij en onze klanten kijken terug op een fantastische dag die zeker voor herhaling vatbaar is.

Strix Lease. Service B.V., 20 mei 2008

Bedrijfsuitje met 12 personen - Alles goed

Het weer was goed, de sfeer was goed, veel geleerd over zeilen en de boten, we komen zeker nog eens terug,om een 'echte' wedstrijd te varen. Ook de lunch in Fort H was erg goed.